czerwca 20, 2016

Poznajmy się bliżej - nowy cykl. Odcinek nr 1.




Cześć Wam!

Postanowiłam wprowadzić na blogu kilka zmian ;-) Zmieniłam po raz kolejny szablon bloga, tak aby strona była dla Was lepiej dostępna, a treści na niej prezentowane wyglądały dobrze. Największy problem jak zawsze mam z obsadzeniem fotografii, ich wielkością co do rozmiarów szablonu. Ale nie o tym chciałam z Wami dzisiaj rozmawiać. Gaduła ze mnie i już się rozpisuję.
 Do sedna zatem ;-). Postanowiłam stworzyć cykl na blogu pod hasłem "Poznajmy się bliżej", tak abyście mogli mnie lepiej poznać, zobaczyć kto po tej drugiej stronie monitora pisze i robi dla Was  zdjęcia i przepisy. 
Duża część z Was jest ze mną już bardzo, bardzo długo na Facebooku - za to ogromne DZIĘKUJĘ! ;-))), ostatnimi czasy dość sporo czasu spędzam na Instagramie i tam poszerzam nasze wspólne grono, miłośników gotowania, ale nie tylko. Bo pasji i hobby w życiu mam troszkę więcej, jakie możecie sprawdzić sami. Na instagramie też zauważyłam, że dużo łatwiej nawiązujecie ze mną kontakt ;-))), częściej klikacie posty, piszecie komentarze. A właśnie o taką interreakcję mi chodzi. Po prostu ja też bardzo che Was poznać, często podpytać co chcielibyście na tej stronie znaleźć, co Wam się podoba? A co się nie podoba? Co lubicie? Czego szukacie na blogach kulinarnych? itd.

W ramach tego cyklu, planuję Wam pokazywać foty z instagrama, które stają się bardzo popularne bądź te, które mi jakoś utkwiły w pamięci- wykonane na szybko telefonem. Chciałabym się z Wami podzielić też całym zapleczem blogowym, tj. skąd blogerzy mają te wszystkie łyżeczki, widelczyki, talerze itp. Jak powstają pomysły na potrawy w mojej głowie, czy szukam inspiracji i gdzie? I pytanie też do Was: 
Co chcielibyście zobaczyć w takim cyklu? 
Co Was interesuje? 
Może o coś chcecie podpytać? 
Pytajcie i piszcie śmiało.
BARDZO zależy mi na każdej podpowiedzi z Waszej strony ;-)))

Tymczasem na kilku foto z telefonu, możecie podpatrzeć moją kuchnię, gdzie powstają wszystkie przepisy, kilka zapisanych momentów z ostatniego czasu w postaci bardzo prostych kadrów.
Zapraszam! I dajcie znać co chcielibyście zobaczyć ;-)))

Udanego poniedziałku ;-)



















2 komentarze:

  1. Piękna kuchnia, zazdroszczę Ci tego światła i jasnych mebli :) Nowy blog też wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo😉 Ze światłem bywa różnie hehehe mam wszystkie okna na jedną stronę. 😘

      Usuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI