czerwca 21, 2017

TYDZIEŃ KUCHNI ORIENTALNEJ W LIDLU! MÓJ POMYSŁ NA PITĘ!




TYGODNIEM KUCHNI ORIENTALNEJ w sklepach Lidl





Jak dobrze wiecie miniony tydzień był TYGODNIEM KUCHNI ORIENTALNEJ w sklepach Lidl, produkty dostępne w ramach tej oferty pokazywałam Wam już na moim fanpage. Ja się nimi po prostu zachwyciłam! Przyprawy bardzo aromatyczne, hummus zjedliśmy na kolację i śniadanie! Przepyszny!
Ja bardzo polubiłam smak chlebków pita i chyba mogłabym je jeść non stop. Ale mam swój jeden ulubiony patent na chlebek pita, jaki? Sprawdźcie sami!

SKŁADNIKI:

- 1 opakowanie chlebków pita dostępnych w sklepach LIDL
- przyprawa kuchni orientalnej
- tahini
- pasta harissa
- 2 garście szpianaku
- 1/2 małej szalotki
- 1/3 ząbka czosnku
- olej z orzechów włoskich
- czarnuszka
- 1 pomidor mały
- sól morska
- świeże listki miętki


Chlebek pita podsmaż na patelni, aby się zrumienił, zdejmij z patelni. 
Podsmaż na oleju szalotkę, czosnek, szpinak i pomidory. Dodaj tahini i przyprawę, całość wymieszaj, nadziej chlebek pita, podaj z pastą harissa. Posyp miętą i czarnuszką!
Idealne na lunch czy kolację!

Gorąco polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI