czerwca 17, 2017

TARTA Z MASŁEM ORZECHOWYM!




TARTA Z MASŁEM ORZECHOWYM! 


IDEALNE CIASTO NA WEEKEND!


Obłędne ciasto! Warte grzechu! Oj warte! 
Ciasto chodziło za mną dość długo, wiedziałam, że musi być z masłem orzechowym i bardzo chciałam aby smakował niemal jak baton. No to wymyśliłam! Przepyszną tartę na spodzie czekoladowym, z kremowym i obłędnie dobrym nadzieniem sernikowo-orzechowym, oblane czekoladą.
Ciasto robi się bardzo szybko i nie wymaga ono od Nas większych umiejętności kulinarnych.
Przepis na ciasto mojego autorstwa.





SKŁADNIKI:


SPÓD TARTY:


- 100 g masła z lodówki
- 90 g mąki pszennej typ 480
- 15 g kakao
- 30 g cukru pudru (możesz użyć 1 łyżki stewi)
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 żółtka

+ mąką do podsypywania

Ciasto szybko zagniatamy, owijamy folią i wstawiamy do lodówki na 15 minut.



MASA ORZECHOWA:


- 1 Masło Orzechowe Firmowe Primavika 100% Crunchy
- 300 ml śmietanki (powyżej 20% tłuszczu)
- 150 g włoskiego serka ricotta
- 2 do 4 łyżek cukru pudru (ja lubię ciasto niezbyt słodkie więc, dodałam tylko dwie łyżki)

W/w składniki zmiksuj blenderem na gładki puch.




Ciasto wyjmij z lodówki, wlep nim dużą formę do tarty, wylej masę z orzechową i wstaw do pieca na 35 do 45 minut. 
Ciasto pieczemy na lekko złoty kolor, najlepiej w piekarniku parowym. 
Temperatura 170 stopni C.
Ciasto studzimy całkowicie.
Wierzch ciasto można oblać rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladą.
Ciasto powinno być przechowywane w lodówce, tak smakuje niczym baton!

Pyszne!


Życzę smacznego!

Czy Wy też uwielbiacie masło orzechowe?
Bo ja tak!






3 komentarze:

  1. Kocham masło orzechowe! Coś dla mnie :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że lubię masło orzechowe.Staram się kupować te bez oleju palmowego i cukru:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI