czerwca 05, 2017

DIETETYCZNE NALEŚNIKI Z OWOCAMI!




DIETETYCZNE NALEŚNIKI Z OWOCAMI!

Obiecałam sobie, że postaram się dodawać na bloga zdjęcia, które ukazują się na moim profilu na instargamie. Często są to propozycje śniadaniowe, bardzo proste, smaczne i szybkie do zrobienia. W zdecydowanej mierze, są to również fit i zdrowe dania. 
Dzisiaj naleśniki, które przygotowałam na bazie mąki z jęczmienia i kokosa. Jak wiadomo, na diecie można jeść jajka, z wielu powodów: świetne źródło białka, są niskokaloryczne i przede wszystkim sycące. Dlatego jajka goszczą w mojej diecie, dość często, i stały one się bazą do tych naleśników. Aby troszeczkę "oszukać" białko jednego jaja kurzego ubiłam na sztywno dodałam żółtko, również mocno ubiłam, aż masa zbielała, dodałam płaską łyżkę mąki kokosowej i płaską łyżkę mąki z jęczmienia, odrobinę stewi, i około 2 łyżki mleka bez laktozy. Naleśniki, smażyłam na mocno nagrzanej patelni, przesmarowanej pędzelkiem zanurzonym w oleju kokosowym. Naleśniki są dość delikatne, smażyłam je najcieniej, jak tylko potrafiłam, tak aby wyszło mi ich jak najwięcej, tym sposobem, oszukuje trochę oko i mózg ;-), naleśniki zrolowałam, w każdy wkładając przekrojoną na pół truskawkę, całość podałam z borówkami przekrojonymi na pół (wizualnie wydaje Nam się, że jest ich więcej ;-) i truskawkami. Do tego jedna mała łyżeczka konfitury z gorzkiej pomarańczy.


Naleśniki bez owoców i dżemu: 243 kcal, w tym B 10,3g, T 16,9 W 11,5

owoce garść truskawek 70g to 20 kcal
garść borówek 50g to 30 kcal

Życzę smacznego!
Pięknego dnia!


1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI