marca 14, 2016

Kaczka z sosem hoi sin





Piersi z kaczki, obłędnie chrupiące, mięciutkie i smaczne! Wyszły mi idealne, chociaż z kaczką mam wiele przygód, i za nim nauczyłam się ją przyrządzać troszkę mi to zajęło czasu. Tym bardziej cieszy kiedy to co wymyślisz później trafia na talerz takie jakie miało być. Dzisiaj kaczka na chińską nutę, bo pieczona w marynacie z sosu sojowego ciemnego, miodu, czosnku, chili i sosu hoi sin.
Koniecznie zróbcie!




SKŁADNIKI:

- 2 piersi kacze (użyj tej ekologicznej lub kup na wsi od Pani, która hoduje)

Na marynatę:

- chili świeże
- 3 ząbki czosnku
- 2 łyżki miodu
- 4 łyżki sosu sojowego
- 6 łyżek sosu hoi sin
- 60 ml wody

W/w składniki zmiksuj blenderem na gładką masę. Skórę na piersiach kaczki ponacinaj, tak aby nie uszkodzić mięsa. Zalej masą i piec w piecu w temp. 210 stopni C, przez 35 minut na złoty kolor (ja piekłam cały czas z termoobiegiem)




Podajemy na gorącą lub zimno.

Smacznego!

Buziaki!



4 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI