października 10, 2020

Na dobry początek, kromka ciepłego chleba! NOWY E-BOOK JUŻ W SPRZEDAŻY!



Cześć, mój nowy e-book
Na dobry początek,  kromka ciepłego chleba! ujrzał światło dzienne!

W tej pozycji znajdziesz dużo fantastycznych i prostych przepisów na pieczywo, to na zakwasie i w głównej mierze to na drożdżach, a dokładnie na zakwasie drożdżowym tzw. polish. Zakwas drożdżowy, jest znany na całym świecie i nie bez powodu, jego nazwa brzmi Ci znajomo. Polish wymyślili polscy piekarze bardzo dawno temu, zyskał on rozgłos na całym świecie i jest używany po dziś dzień w dobrych piekarniach. W tej mojej mini książce elektronicznej chciałam zebrać swoje przepisy na chleby, które można piec każdego dnia. Do ich wypieku nie potrzeba żadnych nadzwyczajnych umiejętności, ani sprzętu, no może poza wyjątkiem- gara żeliwnego- ten warto mieć, aby wypiekać piękne bochenki chleba.

Zależało mi abyś zaraził się moją pasją do pieczenia chleba i postanowiłam zamieścić w tym e-book'u- przepis na zakwas żytni, jak i również całą wiedzę merytoryczną o zakwasie.

To dzięki niej, nic już nie będzie dla Ciebie tajemnicą, zrozumiesz wiele rzeczy i procesów, a sam proces wypieku będzie prosty.

Z racji tego, że premiera e-book'a ma miejsce w październiku to postanowiłam dodać do niego kilka moich ulubionych i sprawdzonych przepisów na dynię w roli głównej, jeśli wcześniej wzbraniałeś się przed tym warzywem, to może właśnie teraz spróbujesz kilku pysznych dań.

Na sam początek, proponuję Ci wykonanie szwedzkich cynamonowych bułeczek, jak już je wyjmiesz ciepłe prosto z pieca, sięgnij po przepis na Pumpkin Spice Latte i rozkoszuj się chwilą. Zajadając bułeczki i pijąc pyszną kawę możesz śmiało wertować mojego e-book'a i planować co zrobisz w pierwszej kolejności!

Jeśli nigdy nie piekłeś chleba na zakwasie, przeczytaj na spokojnie część merytoryczną

e-book'a. W razie jakichkolwiek pytań, pisz śmiało do mnie do szufladki na Instagramie lub Facebooku. Zawsze służę radą i pomocą!

A teraz śmiało daj mi znać czy e-book Ci się podoba!

Życzę samych udanych wypieków!

Karolina Smyk


e- book'a "Na dobry początek,  kromka ciepłego chleba!" możesz zakupić w 

w moim sklepie




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI