lipca 25, 2017

SOK LIKWIDUJĄCY OBRZĘKI!






SOK LIKWIDUJĄCY OBRZĘKI!


Nie wiem, jak Wy, ale ja niestety borykam się latem z obrzękami ciała, ze względu na siedzący lub stojący tryb pracy, moje krążenie nie działa prawidłowo i puchną mi często łydki i stopy. Staram się to niwelować i pić dużo wody, ale niestety nie zawsze to pomaga i też niestety nie zawsze piję wodę regularnie w ciągu dnia a to jest kluczowe. Postanowiłam podziałać bardziej w tym temacie i robię sobie co 3 dzień, bardzo prosty ale bardzo skuteczny sok w wyciskarce wolnoobrotowej, który dodatkowo dobrze nawadnia organizm i jest pełny witamin.
Sok robię z 4 składników: ogórka zielonego, korzenia pietruszki, natki pietruszki i cytryny. Smak soku może budzić kontrowersje, ja go traktuje jako lekarstwo, na początku robiłam go bez cytryny i pietruszka była zbyt mocno wyczuwalna, teraz dodaje całą cytrynę i sok mi smakuje. Smak można wzbogacić oczywiście szczyptą imbiru. 
Polecam Wam szczerze regularne picie takiego lekarstwa, a szybko zobaczycie efekty, obrzęki na twarzy typu spuchnięte powieki rano, znikają!

Do przygotowania soku wykorzystałam:

PANASONIC MJ-L500 SLOW JUICER!

Kilka słów o wyciskarce: 

Wyciskarka wolnoobrotowa PANASONIC MJ-L500 o mocy 150W, bardzo małych gabarytach, dzięki czemu zmieści się w każdej, nawet najmniejszej kuchni, i bardzo wolnemu procesowi wyciskania (nie mylcie tego urządzenia z sokowirówką!) bo śruba obraca się 45 razy na minutę, dzięki czemu nie niszczy wartości odżywczych z powodu ciepła powstającego w wyniku tarcia. Co ważne dzięki takiemu sposobowi uzyskiwania soku z owoców, warzyw czy ziół, sok też do 5 minut po wyciśnięciu nie rozwarstwia się, jest jednolity. Wyciskarka dzięki specjalnej przystawce, może też pełnić funkcję tworzenia sorbetów z zamrożonych owoców. Wystarczy wrzucić zamrożone owoce, aby po chwili uzyskać z nich zamrożony sok-sorbet. 







SKŁADNIKI NA SOK LIKWIDUJĄCY OBRZĘKI:


- 2-3 ogórki długie
- 2-3 małe korzenie młodej pietruszki
- 1/3 pęczka natki pietruszki
- 1 dojrzała cytryna





Ogórki pokroiłam wzdłuż, pietruszkę wrzuciłam całą, następnie natkę i obraną cytrynę.
Wyciskarka wycisnęła sok o pięknym kolorze, sprawdźcie sami.








Życzę Wam smacznego!



#klubpanasonic #experiencefresh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI