czerwca 20, 2017

DETOKSYKACYJNY KOKTAJL DLA ODCHUDZAJĄCYCH SIĘ I BLENDER PANASONIC W AKCJI!








DETOKSYKACYJNY KOKTAJL DLA ODCHUDZAJĄCYCH SIĘ I BLENDER PANASONIC W AKCJI!



Z blenderem Panasonic mogliście się już zapoznać u mnie na blogu. Ja jestem zachwycona tym urządzeniem, to chyba najbardziej profesjonalny sprzęt jaki mogłam używać w warunkach domowych. To o czym już Wam pisałam wielokrotnie- blender nie tylko miksuje, ale cudownie napowietrza masę i staje się ona gładka, kremowa i puszysta. 
Posiadając to urządzenie jestem pewna, że staniesz się miłośnikiem wszelkiego typu mixów i smoothie. 






DZISIAJ DETOKSYKACYJNY KOKTAJL!

PYSZNY I ZDROWY!

składniki DLA 2-3 osób

- 2 małe jabłka
- 2 garście szpinaku
- 1/4 melona
- szklanka do 1,5 szkl. wody
- plaster świeżego ananasa
- 10 listków bazylii






W/w składniki umieść w misie blendera i zmiksuj na gładkie smoothie.














Kilka chwil i gotowe!





Życzę Wam smacznego!!!

#experiencefresh #klubpanasonic










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI