września 07, 2013

Oliwy z oliwek i różne sosy- moje propozycje

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią odnośnie oliwy z oliwek i innych sosów, których używam. Efekt końcowy dania uzależniony jest od składników jakich użyjemy, oliwa z oliwek powinna być zawsze najlepszej jakości. Ja wybieram najczęściej te włoskie , czasami hiszpańskie. Zawsze nie filtrowane i z pierwszego tłoczenia. Musicie czytać etykiety by nie kupić oliwy z wytłoczyn oliwek, bo to zupełnie inny smak. Często też dodaje do oliwy zioła np. rozmaryn, całą gałązkę wkładam do butelki, i w ten sposób mamy oliwę aromatyzowaną, jest cudowna.
Sosy różnego rodzaju, jak nie powtarzalny smak sosu Worcetershire, znany w Wielkiej Brytanii, w Polsce mniej popularny, jest niezastąpiony do sosów czy sałatek.
Sosy sojowe, czy grzybowe, już Wam wspominałam przy okazji postu o sushi, aby kupować sosy sojowe bez konserwantów.












1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI