kwietnia 09, 2021

NAJLEPSZE FIT PANCAKES. BEZGLUTENOWE PLACUSZKI Z RICOTTĄ


Dzisiaj pyszne bezglutenowe pankejki. 
Pancakes w wersji FIT o odpowiedniej ilości makro to wcale nie takie proste zadanie, ale proszę bardzo dzielę się z Wami moim przepisem, na pyszne i bardzo proste pankejki.
Porcja jaką widzicie na talerzu to całość, jaką otrzymasz z podanych niżej składników.
Bezglutenowe Fit Pancakes możesz podawać na wszelakie sposoby, na słodko, na wytrawnie, tak jak lubisz dbając o odpowiednie wartości makro i mikro składników.

Ja zjadłam je z salsą pomidorową, migdałami, czerwoną cebulą i rukolą. Przepyszne połączenie smaków!



gryczane pancakes z ricottą, ricotta, pankejki

PRZEPIS NA BEZGLUTENOWE FIT PANCAKES Z RICOTTĄ

- 100  g ricotty ( zwróć uwagę na kcal moja ma 97kcal na 100g produktu)
- 90 g białka jaja kurzego (2x białko z jaja rozmiar L)
- 45 g bezglutenowej mąki gryczanej jasnej
- woda około 80 ml
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

W/w zmiksuj blenderem na gładką masę, smaż bez tłuszczu na patelni.

kcal: 294 
B: 21,3g W: 35g T: 7,3 g


Podałam z salsą pomidorową z migdałami i oliwa z oliwek, całość z salsą 
447 kcal B: 26 g, T 17,5 g W47,2g

Smacznego!



 

2 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI