września 06, 2016

Hello...


Witam Was serdecznie, a o to mała zapowiedź września. Jak już widzicie będzie pysznie!
Sierpień upłynął mi bardzo szybko. Nie zdążyłam nacieszyć się tym miesiącem, i choć pogoda nie rozpieszczała mam kilka cudownych i ciepłych wspomnień z tego miesiąca wakacji. Sierpień w kuchni był gorącym miesiącem. Co u mnie gościło na stole, mogliście śledzić cały miesiąc u mnie na blogu. Był to niewątpliwie miesiąc, w którym tak licznie odwiedzaliście moją stronę. Aż mnie duma rozpiera. ;-)
Ta siła, którą mi dajecie spowodowała, że jeszcze mocniej przykładam się każdego dania, do każdej fotografii. Fotografia kulinarna skradła moje serce całkowicie, pochłonęła mnie w całości. Daje mi taki ogrom frajdy, satysfakcji i ogromne pole do nauki. Ciągle nie mam dość, ciągle mam milion pomysłów na minutę i każdy bym chciała od razu wdrożyć w życie ehhehe.
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na jesień i nie tylko. Szykuje się wiele pysznych przepisów, dań i pięknych momentów zapisanych w fotografiach. 
A tak pokrótce było w sierpniu!
Do zobaczenia ;-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI