kwietnia 26, 2016

Owsianka z chia, granolą i świeżym ananasem!








Przepyszne śniadanko! Takie jak lubię najbardziej tj. owsianka ze świeżym i soczystym mango, z domową granolą  kokosową i nasionami chia. Takie proste a takie dobre. Zazwyczaj to co proste jest najlepsze. Ostatnim czasem zaczęłam więcej uwagi poświęcać śniadaniom, lubię troszkę dłużej celebrować tą chwilę i cieszyć się małymi rzeczami, takimi prostymi gestami. Wystarczy miskę z owsianką i kubkiem herbaty postawić na tacy zanieść do łóżka i troszkę się powylegiwać, spróbować się zrelaksować rano, popatrzeć na słońce przez okno. Powiem Wam Kochani, że ostatnio nasłuchałam się smutnych historii ludzi, którzy zbyt szybko odeszli, nie nacieszyli się życiem, nie nasycyli się nim. Często myślę o Annie Przybylskiej, która mając szczęśliwą rodzinę, trójkę wspaniałych dzieci i kochającego męża przy boku, tak młodo odeszła. Pamiętam jej ostatni wywiad. Jej słowa o tym jak cieszy się każdym dniem... Echhh. Nie wiem czemu Wam o tym pisze, ale niedawno odszedł ks. Jan Kaczkowski, który powiedział takie zdanie "Tylko nie martw się przez cały dzień. Wyznacz sobie na to godzinę, a potem ciesz się życiem" ;-).
Dla każdego z nas szczęście będzie inaczej rozumiane i postrzegane. Niewiele trzeba, żeby każdego dnia zrobić coś co sprawia nam przyjemność, zrobić coś co sprawia przyjemność bliskiej nam osobie. Nie czekajmy na jutro, pojutrze bądź inny moment. Nasze życie jest teraz i tu, sami jesteśmy jego reżyserem. 
Takie moje przemyślenia dość nostalgiczne ale prawdziwe. Słońce za oknem wszystko kwitnie do około, tyle powodów do radości. Uśmiechnijmy się do siebie. Buziaki!







2 komentarze:

Witam! Dziękuję za odwiedziny! Jeśli chcesz poznać mnie bliżej, śledź mój profil na Instagramie lub Facebooku. Będziesz, zawsze na bieżąco, a mi będzie miło, Cię poznać ;-) Do zobaczenia!

INSTAGRAM 37 500 obserwatorów

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI