stycznia 30, 2016

PIEROGI Z MIĘSEM





Co zrobić z mięsem z kaczki z rosołu? Pierogi! 
Pierogi u mnie goszczą dość rzadko, bo niestety wymagają dość sporo pracy. Ale z tymi uwinęłam się dość szybko. Pierogi były na prawdę wyśmienite, mięso ze swojskiej kaczki jest bardzo soczyste i treściwe. Polecam gorąco!


SKŁADNIKI:

- mąka pszenna 2 kubki
- 2 żółtka
- łyżka oliwy
- letnie mleko

Na stolnicy wysypuję mąkę, robię dołeczek, wbijam żółtka i olej, za pomocą noża zagniatam ciasto. Powoli dodaje mleko, dodaję go tyle aby ciasto dało się zagnieść, nie powinno być zbyt miękkie ani zbyt twarde. Po prostu powinno dawać się swobodnie wałkować.


FARSZ:

- ugotowane mięso z kaczki (udka, szyja, skrzydełka i korpus)
- 3 jaja
- sól i pieprz
- cebulka podsmażona na maśle

W/w składniki zmiksuj blenderem na gładką masę. 


Ciasto wałkujemy, wycinamy kółeczka nadziewamy i zgniatamy boki dookoła.
Pierogi gotujemy w osolonej wodzie, przez 3 minuty we wrzątku (na małym ogniu). Wyjmujemy na talerze. 
Smażymy na maśle z oliwą na złoty kolor.


SMACZNEGO!


3 komentarze:

Witam! Dziękuję za odwiedziny! Jeśli chcesz poznać mnie bliżej, śledź mój profil na Instagramie lub Facebooku. Będziesz, zawsze na bieżąco, a mi będzie miło, Cię poznać ;-) Do zobaczenia!

INSTAGRAM 42 200 obserwatorów

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI