lipca 26, 2014

Letni obiad w wersji FIT! KASZA PSZENNA Z BOBEM I....




Dzisiaj przygotowujemy na obiad coś pysznego, coś innego i coś nietuzinkowego! W ramach nagrody od Lubelli otrzymałam m.in. kaszę pszenna, której nigdy wcześniej nie jadałam. Postanowiłam stworzyć smaczne i ciekawe danie z jej wykorzystaniem. Jest pysznie!

Zapraszam!



SKŁADNIKI:


- kasza pszenna (lub kuskus)
- 6 łyżek ugotowanego bobu
- szynka wiejska - 2 grube plastry
- 2 ząbki czosnku
- zioła toskańskie (ewentualnie prowansalskie)
- garść natki pietruszki
- 2 łyżki oliwy z oliwek

Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
Na rozgrzaną patelnię, wlej oliwę, dodaj czosnek i szynkę, podsmaż maksymalnie przez 4 minuty, dodaj bób, podsmażaj kolejne 3 minuty. Połącz energicznie z pozostałymi składnikami.

Podawaj gorące!




Smacznego!

Zapraszam na mój profil na FB!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI