września 12, 2013

Czekoladowe ciasto ze śliwkami i gruszkami w kokilkach

 
Było dietetycznie to teraz zapraszam Was na coś słodkiego i czekoladowego, dla równowagi ;-)
 
Przepyszne ciasto czekoladowe z dodatkiem gruszek i śliwek, ciasto jest bardzo smaczne, wilgotne i aromatyczne. Sezon na gruszki i śliwki w pełni wiec zapraszam do wspólnego pieczenia.
 
Przepis na ciasto czekoladowe:
20dag masła
20 dag cukru
4 jaja
25 dag mąki pszennej
1 opakowanie cukru waniliowego
2 łyżeczki proszku do pieczenia
5 łyżek kakao
1/2 tabliczki czekolady


śliwki 10- 12 sztuk
gruszki 2 sztuki

 
Wykonanie:
margarynę ucieramy, stopniowo dodajemy cukier (zmielony na cukier puder), jaja, mąkę, kakao na samym końcu dodajemy rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladę
 
Kokilki smarujemy masłem wykładamy do połowy ciastem , układamy ćwiartki śliwek, i ćwiartki gruszek, możecie w jednych kokilkach układać owoce naprzemiennie, lub jedne zrobić tylko z gruszkami a drugie tylko ze śliwkami, ja zrobiłam każdą wersje ;-). Przykrywamy pozostałym ciastem.
Moje kokilki są dość spore i na tą ilość ciasta wyszło mi pełnych 6 kokilek.
Pieczemy 40 min w umiarkowanie nagrzanym piecu około 200 stopni.
Po upieczeniu i całkowitym wystudzeniu, ciasto wyjmujemy z kokilki, układamy na talerzu posypujemy kakao. Gotowe!
Smacznego!
 
 

Prawda że pyszne ;-)?


 Pozdrawiam ciepło!
 
 biorę udział w akcji:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI